LONDON (Reuters) - Rupert Murdoch's Twenty-First Century Fox pledged to keep Sky News independent and continue funding the loss-making channel for five years, in an attempt to overcome regulatory concerns over its $15.7 billion takeover of pay-TV firm Sky.